Årsberetning 2020: Et usædvanligt år: Sammen. Hver for sig.

I vores interaktive årsberetning giver vi dig et indblik i det forgangne år – et usædvanligt år – i en af Danmarks førende advokatvirksomheder. Du får blandt andet et indblik i, hvordan COVID-19 stillede nye krav til vores rådgivning; du får et indblik i nogle af vores mest markante sager, i vores medarbejderes dagligdag og bedrifter, i hvordan vi samarbejder med vores klienter om at udvikle nye løsninger, og i vores arbejde med FN Global Compacts ti principper, Verdensmålene og børn, unge og uddannelse. Gå på opdagelse i vores interaktive årsberetning.

2020 glemmer vi ikke lige foreløbigt. Da COVID-19 ramte, måtte virksomheder omstille sig og indstille sig på helt nye vilkår. I vores årsberetning ser vi i et coronatema tilbage på et år med behov for hurtig omstilling, nye typer rådgivning, tilgængelighed og ikke mindst behovet for at stå sammen. Hver for sig.

Pandemien har også givet anledning til at tænke nyt, til at udvikle, og i årets løb fik vi mulighed for at udvikle legaltech-løsninger sammen med klienter. Vi fik sat strøm til vores webinarer målrettet klienter, dansk erhvervsliv og studerende. Vi formaliserede vores fleksibilitets- og balancepolitik med nye muligheder for hjemmearbejde. Og vi oprettede ny dedikeret rådgivning inden for blandt andet forretningshemmeligheder og foreign direct investments.

I Kromann Reumert stræber vi efter at sætte standarden i alle henseender. Også når det kommer til ansvarlighed. I udgivelsen kan du derfor også blive klogere på, hvordan vi arbejder med FN Global Compacts ti principper, Verdensmål, pro bono og bæredygtig rådgivning.

Sexisme blev også et centralt emne i 2020. Kromann Reumert foretog i 2020/2021 blandt andet en advokatundersøgelse af den forhenværende overborgmester i København. Det er blot en af de mange vigtige sager, som vi er stolte over, at vores klienter betroede os i 2020, og som du i årsberetningen kan få et indblik i. Du kan også læse mere om vores meritter inden for rådgivning om grøn omstilling, investeringer og IP.

Vi vil gerne takke både klienter, samarbejdspartnere og medarbejdere for den store tillid, fleksibilitet og omstillingsparathed, som alle har udvist i forbindelse med COVID-19.

God fornøjelse med at klikke dig rundt i vores interaktive årsberetning.

Anders Stubbe Arndal             Arne Møllin Ottosen

Managing partner                   Bestyrelsesformand