Årsberetning og ESG-rapport 2022: 2022 og fremtiden i Danmarks førende advokatvirksomhed

Vores interaktive årsberetning og ESG-rapport 2022 sætter fokus på en verden i krise og behovet for ny rådgivning. Udgivelsen er en invitation til at lære os bedre at kende, hvad enten du er nuværende eller potentiel klient eller måske en af vores kommende kollegaer. God læselyst.

Grafikker årsberetning -1920x1080 Opslag.jpg

Læs udgivelsen nu

Når vi ser tilbage på 2022, er det særligt krig i Europa, den verdensomspændende energikrise og inflation, der står som nogle af de væsentligste overskrifter. Et år med både økonomisk og samfundsmæssig usikkerhed – en usikkerhed, der også har haft indvirkning på meget af den rådgivning, vi har givet til danske og internationale klienter i løbet af året.

Når verden drejer, drejer vi med. Men uagtet at den internationale usikkerhed har skabt behov for nye typer af rådgivning for vores klienter – nogle pludseligt opståede, andre måske nærmere skubbet foran i køen – var 2022 også et år præget af høj aktivitet indenfor alle vores traditionelle kerneaktiviteter, herunder M&A-transaktioner i bred forstand.

Vi giver dig her et indblik i nogle af de mange sager, som vi har rådgivet danske og internationale virksomheder om i 2022. Flere gode klienter har bidraget til udgivelsen med udtalelser om vores rådgivning. Tak for det – og tak til jer alle for at betro os jeres opgaver. Vores medarbejdere er kritiske både i forhold til levering af rådgivning til vores klienter, fortsat udvikling af vores forretning og fastholdelse af Kromann Reumerts stærke kultur og samarbejdsglæde. Vi siger en stor tak til hver og en af jer.

I udgivelsen rapporterer vi også i henhold til FN Global Compacts ti principper, og samtidig løfter vi sløret for, hvordan vi i fremtiden vil sikre og måle vores fremskridt inden for bæredygtighed og CO2-reduktion.

Christina Bruun Geertsen, managing partner & Jeppe Buskov, bestyrelsesformand.

Læs udgivelsen nu

Christina Bruun Geertsen